lp. | godziny | czynności dzieci i nauczyciela |
---|
1 | 6.00-8.00 | Zabawa: - zabawy swobodne w kącikach zainteresowań,
- zabawy indywidualne i grupowe,
- zabawy rozwijające zainteresowania,
|
2 | 8.00- 9.00 | Czas zagospodarowany przez nauczyciela: - praca kompensacyjno -stymulująca rozwój dzieci,
- ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem,
- przygotowanie do śniadania, czynności higieniczno-porządkowe,
Śniadanie |
3 | 9.00-10.30 | Zajęcia dydaktyczne - realizacja programu przedpołudniowego,zgodnego z nową podstawa programową edukacji przedszkolnej,
- zajęcia z poszczególnych obszarów edukacji - przyrodniczej, rozwijania mowy i myślenia, matematycznej, muzycznej, plastycznej, kulturowo - estetycznej i zdrowotnej,
|
4 | 10.30-11.15 | Pobyt na powietrzu lub zabawa swobodna (w zależności od pogody) - spacery, wycieczki, zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, zabawy na placu zabaw,
|
5 | 11.15-12.00 | Obiad - czynności porządkowe w sali,
- czynności sanitarno - higieniczne,
|
6 | 12.00-14.00 | Czas zagospodarowany przez nauczyciela - odpoczynek dzieci - muzykoterapia i bajkoterapia – elementy,
- pobyt na powietrzu,
- zajęcia dodatkowe,
- zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, praca indywidualna, zajęcia rozwijające kompetencje,
- zabawy swobodne,
|
7 | 14.00-15.00 | Podwieczorek - czynności porządkowe w sali,
- czynności sanitarno - higieniczne,
Czas zagospodarowany przez nauczyciela - zabawy doskonalące i rozwijające kompetencje, wiadomości i umiejętności dzieci,
- zabawy w kącikach zainteresowań,
- prace użyteczno - porządkowe w sali,
|
8 | 15.00-17.00 | Zabawa - zabawy swobodne w kącikach zainteresowań,
- zabawy w małych grupach,
- zabawy tematyczne,
- zabawy i gry stolikowe,
- kontakty indywidualne z rodzicami,
|